Web Analytics Made Easy - Statcounter
درباره اتریوم بیشتر بدانیم! -
 

درباره اتریوم بیشتر بدانیم!

 > رمز ارزها  > درباره اتریوم بیشتر بدانیم!

درباره اتریوم بیشتر بدانیم!

چند سالی است نام رمزارزها یا اصطلاحا ارزهای بلاکچین را زیاد می شنویم، با وجود اینکه سال تاسیس بیت کوین و آغار این ارزمجازی به به سال 2009 میلادی یا 1388 شمسی بر میگردد، اما این ارز معروفیت چندانی نداشت تا اینکه به یکباره در سال 2017 با رشدی خیره کننده از محدود 3000$ به یکباره به 20 هزار دلار افزایش پیدا کرد، از آن زمان نام بیت کوین بر سر زبان ها افتاد.

 

پس از افزایش سریع بیت کوین به 20هزار دلار مجددا و با کاهشی نسبتا سریع نرخ بیت کوین به محدود 3000$ بازگشت و بسیاری را نا امید کرد، و همین امر سبب شد تا ورود مردم عادی به این عرصه متوقف شود.

 

در سال 2019 میلادی و یا 1398 خودمان مجددا بیت کوین شروع به رشد کرد و با ورود اتریوم و سپس سایر رمز ارزها من جمله آلت کوین ها، بازار این رقابت داغ تر شد و مردم عادی به سمت این مارکت جذب شدند، اتفاق جذابی که در اوایل سال 2021 افتاد، رشد خیره کنند رمز ارز دوج کوین بود که به یکباره و البته به لطف آقای ایلان ماسک، ده برابر رشد کرد!
این رشدهای زیاد جذابیت رمزارزها رو بالا برد و موجب مقبولیت زیاد ارزهای کریپتو در بین مردم شد، اتریوم پس از بیت کوین همواره پرچم دار رمزارزها بوده و هست، و با توجه به قابلیت های زیادی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد پتانسیل رشدی خیره کننده را خواهد داشت.

 

اولین موضوعی که باید به آن اشاره کنیم، این است که درصد زیادی از رمزارزها از تتر گرفته تا خود اتریوم، نقل و انتقالات خود را در بستر شبکه اتریوم انجام میدهند، و این امر به تنهایی اهمیت بالای این رمزارز را نشان میدهد.

 

اتکا حوزه Defi بر بلاک چین اتریوم:

 

اتکا تکنولوژی دیفای بر بلاک چین اتریوم

اتکا تکنولوژی دیفای بر بلاک چین اتریوم

 

دومین موضوع، اتکای اپ های Defi بر اتریوم هست، دیفای که از آن به عنوان آینده رمزارزها یاد میشود، واسط ها را در تراکنش های مالی حذف می کنند و قابلیت هوشمند کردن قراردادها را دارد، و نکته جالب این است که اکثر رمزارزهای حوزه دیفای در شبکه بلاک چین اتریوم پردازش و مدیریت میشود.

 

ارتقاء شبکه اتریوم: 

 

ارتقاء شبکه اتریوم

ارتقاء شبکه اتریوم

 

فکر میکنم تا اینجای کار به اهمیت اتریوم پی برده باشید، اما صبر کنید! بخش جذاب دیگر را که منتظر انجام آن به زودی هستیم هنوز معرفی نکردیم! ارتقاء شبکه اتریوم!

 

ارتقاء شبکه اتریوم که تاکنون چندین مرتبه به تعویق افتاده است طبق برنامه قطعی اتریوم بنا است در سپتامبر 2022 انجام شود، با این ارتقاء یا اصلاحا Merge اتریوم، هزینه پردازش تراکنش های اتریوم کاهش شدیدی پیدا خواهد کرد و به 5 ده هزارم انرژی مورد نیاز قبلی خواهد رسید! کاهش عجیب و خیره کننده ای است! این کاهش سبب افزایش محبوبیت اتریوم به دلیل هزینه بسیار پایین انجام تراکنش های آن خواهد شد.

 

امیدوارم با مطالعه مقاله فوق به جمع بندی خوبی از نقش پر رنگ اتریوم در این مارکت رسیده باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x