Web Analytics Made Easy - Statcounter
بیت کوین در این نرخ باقی خواهد ماند؟ -
 

بیت کوین در این نرخ باقی خواهد ماند؟

 > رمز ارزها  > بیت کوین در این نرخ باقی خواهد ماند؟

بیت کوین در این نرخ باقی خواهد ماند؟

آخرین تحقیقات CryptoQuant نشان داد که دارندگان طولانی مدت بیت کوین علیرغم نوسانات قیمت وفادار مانده اند.

 

شاخص های بازار بیت کوین در کل تصویر مثبتی را ترسیم کردند، سه شنبه 29 آگوست می تواند به عنوان روز خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی در نظر گرفته شود. این به این دلیل بود که دادگاه استیناف ناحیه کلمبیا به نفع Grayscale رای داد و منطق SEC برای رد ETF را درهم شکست.

 

اکثر ارزهای رمزپایه در زمان نگارش این مقاله به رنگ سبز عمل می کردند، از جمله بیت کوین [BTC]. در زمان انتشار، پادشاه ارزهای دیجیتال با قیمت 27655 دلار مبادله می شود و در 24 ساعت گذشته 6.47 درصد افزایش داشت.

 

با این حال، آیا سرمایه گذاران بیت کوین می توانند حرکت قیمت را برای همیشه به مسیر خود بازگردانند؟

 

📈 پیش بینی قیمت [BTC] بیت کوین 2023-2024 را بخوانید:

 

همه چیز در مورد احساسات است. بر اساس تجزیه و تحلیل ارسال شده توسط تحلیلگر CryptoQuant Onchained، سرمایه گذاران نهادی BTC، معامله گران فردی و دارندگان قدیمی در طول عقب نشینی قیمت اخیر انعطاف پذیری نشان دادند. علاوه بر این، تحلیلگر CrytpoQuant همچنین اظهار داشت که تغییر قیمت اخیر نشان دهنده اعتماد بی‌وقفه دارندگان به BTC است.

 

این به این دلیل بود که بیش از 20000 بیت کوین از صرافی ها به کیف پول های سرد منتقل شد. علاوه بر این، این حرکت نشان دهنده تمایل دارندگان به حفظ دارایی های خود برای مدت طولانی است. این تحلیلگر همچنین این اقدام را تلاشی از سوی سرمایه گذاران برای محافظت از سرمایه سرمایه گذاری شده خود در برابر بی ثباتی مداوم بازار خواند.

 

این نشان می دهد که دارندگان بلندمدت برای درازمدت در آن حضور دارند. با این حال، سرمایه گذاران خرد نیز کمی علاقه نشان دادند. تا 29 آگوست، دارندگان بیت کوین که دارای 0.1+ سکه بودند، به بالاترین سطح خود یعنی 12286836 رسید.

 

اگرچه این به‌روزرسانی به‌طور قابل‌توجهی بر قیمت سکه تأثیر نمی‌گذارد، اما نشانه‌ای قوی از این بود که سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی روی باند بیت‌کوین پرش کرده‌اند.

 

Bitcoin $BTC تعداد آدرس‌هایی که بیش از 0.01 سکه دارند به ATH 12,286,836 رسیده است.

 

❓BTC از اینجا به کجا خواهد رفت؟

 

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین تقریباً 6 درصد بالاتر از قیمت افتتاحیه خود در 29 اوت معامله می شد. با توجه به سقوط اخیر قیمت بیت کوین به زیر 26000 دلار، این نشانه خوبی برای دارندگان به طور کلی بود. علاوه بر این، یک پیشرفت عظیم در شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در نمودار قیمت مشاهده شد.

 

❓ارزش 1،10،100 بیت کوین امروز چقدر است؟

 

RSI بیت‌کوین در روز دوشنبه 28 آگوست از ارزش بیش‌فروش 26 حرکت کرد و در زمان نگارش این مقاله به 49.79 رسید. افزایش RSI نشان دهنده احیای فشار خرید از سوی معامله گران و سرمایه گذاران در بازار است. علاوه بر این، نوسانگر عالی (AO)، اگرچه زیر خط صفر بود، در زمان فشار دادن به رنگ سبز چشمک زد.

 

با این حال، نگاهی به واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) به سرعت RSI حرکت نکرد. اگرچه RSI در نوسان بود، MACD فقط توانست یک کراس اوور صعودی داشته باشد، البته زیر خط صفر.

 

در حالی که این خبر خوبی برای دارندگان کل بود، سرمایه گذاران بیت کوین ممکن است نیاز داشته باشند فشار خرید را زنده نگه دارند. با توجه به کاهش آهسته قیمت بیت کوین و افزایش ناگهانی قیمت، سرمایه گذاران هنوز باید مراقب نشانه های معکوس باشند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x