Web Analytics Made Easy - Statcounter
لندن به عنوان مرکز پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان شناخته شد -
 

لندن به عنوان مرکز پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان شناخته شد

 > رمز ارزها  > لندن به عنوان مرکز پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان شناخته شد

لندن به عنوان مرکز پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان شناخته شد

بر اساس تحقیقات شرکت نرم‌افزار مالیات ارزهای دیجیتال Recap، لندن به قطب اصلی ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شده است. محققان هشت شاخص را بررسی کردند، از جمله تعداد مشاغل ارزهای دیجیتال و تعداد دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال در هر کشور.

 

  • یافته‌های کلیدی مطالعه خلاصه مرکز جهانی ارزهای دیجیتال

 

شرکت مالیاتی Crypto Recap در 25 ژانویه 2023 گزارشی تحقیقاتی منتشر کرد که در آن برترین مراکز ارزهای دیجیتال در جهان را برجسته کرد و لندن را به عنوان “آماده ترین شهر برای رمزنگاری” معرفی کرد. معیارهای مورد استفاده در هشت مورد، از جمله تعداد مشاغل و کارمندان ارزهای دیجیتال، هزینه‌های تحقیق و توسعه نسبت به تولید ناخالص داخلی هر شهر، تعداد دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال، مالکیت ارزهای دیجیتال و نرخ مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کنید.

 

گزارش Recap نشان می دهد که لندن در مقایسه با هر منطقه دیگری در جهان دارای بیشترین تعداد افرادی است که در صنعت ارزهای دیجیتال کار می کنند. این شهر خانه بیش از 800 کسب و کار مبتنی بر ارزهای دیجیتال است و میزبان دومین رویدادها و کنفرانس‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در سال 2022 است. این گزارش می‌گوید رهبری لندن با هدف نخست‌وزیر بریتانیا برای ایجاد بریتانیا به عنوان یک کشور همسو است. . مرکز جهانی فناوری و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال.

 

Crypto Hubs in the World

 

پس از لندن، دبی، پرجمعیت ترین شهر امارات متحده عربی، دومین مرکز بزرگ ارزهای دیجیتال است. بر اساس مطالعه Recap، جذابیت دبی به عنوان اقامتگاه برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال از نرخ مالیات 0 درصد آن ناشی می شود. این مطالعه اشاره می کند که دبی 772 کسب و کار مبتنی بر ارزهای دیجیتال دارد. نیویورک سومین مرکز بزرگ با 843 شرکت متخصص در ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین است. این شهر ایالات متحده همچنین میزبان بزرگترین سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه ارزهای دیجیتال است.

 

دانیل هویت، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Recap، گفت: «دارایی‌های رمزنگاری در سال‌های اخیر به‌طور تصاعدی رشد کرده‌اند و به طور فزاینده‌ای به بازارهای مالی تنظیم‌شده و این واقعیت که بسیاری از شهرها از آن استقبال می‌کنند، گره خورده‌اند. نشانه مثبتی است. ، اظهار نظر در مورد آخرین مطالعه. لندن به عنوان برترین هاب کریپتو در جهان، نوید خوبی برای برنامه های دولت برای تبدیل بریتانیا به مرکز جهانی سرمایه گذاری در فناوری و دارایی های دیجیتال است. »

 

پس از لندن، سنگاپور، لس آنجلس، زوگ، هنگ کنگ، پاریس، ونکوور و بانکوک به ترتیب پس از لندن، دبی و نیویورک قرار دارند. محققان Recap خاطرنشان می کنند: «هنگ کنگ، پاریس، ونکوور و بانکوک به دلیل مالیات کم بر عایدی سرمایه، حجم بالای دستگاه های خودپرداز رمزنگاری و تعداد افراد فعال در فضای رمزنگاری، ده ها را تکمیل می کنند. جالب اینجاست که سن سالوادور در السالوادور تنها با ده نفر در کسب و کارهای مبتنی بر ارز دیجیتال در رتبه چهل و یکم قرار دارد، اما این تنها جایی است که بیت کوین به عنوان ارز قانونی در نظر گرفته می شود. محققان این مطالعه اضافه می‌کنند که ساکنان می‌توانند آن را مانند ارز خرج کنند، زیرا قیمت‌های فروشگاه نیز بر اساس بیت‌کوین (BTC) نقل‌شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x